Fandom

Warlords Wiki

Ludzie

424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Uwaga! Ten artykuł opisuje rasę Ludzi w Warlords Battlecry 2, gdyż w trzeciej części zostali oni podzieleni na Rycerzy i Imperium.

Ludzie są bardzo wszechstronni.

Człowiek.PNG

Dumni Ludzie

Ludzie - najbardziej wszechstronna rasa ze wszystkich w Etherii. Są silnymi i szybkimi wojownikami oraz zdolnymi magami, cwanymi kupcami i zręcznymi dyplomatami. Są też dość rozpowszechnieni po świecie. Ich największym wrogiem są Nieumarli.

SkładEdytuj

Ludzie, mimo przyjaźni z Krasnoludami, Barbarzyńcami i Wysokimi Elfami nie tolerują innych ras w swoich szeregach, gdyż świetnie radzą sobie sami. Czasem ich kupcy zatrudniają najemników z innych ras do ochrony karawan lub wynajmują krasnoludzkich inżynierów do budowy umocnień.

Hero.png
Cechy początkowe bohatera
Siła.jpg 5
Zręczność.jpg 5
Inteligencja.jpg 5
Charyzma.jpg 5

RozgrywkaEdytuj

Ludzie mają zarówno dobre ulepszenia bojowe (zbroja i obrażenia), jak i ekonomiczne (dochód i handel), dzięki czemu szybko się rozwijają, mimo iż budowniczych mają przeciętnych. Możliwość uczenia się czarów w czasie bitwy oraz zwiększenie mana jednostek rzucających czary daje dużą przewagę, co przy potężnej kawalerii sprawia, że dobrze zorganizowana ludzka armia jest nie do powstrzymania. Jedyną wadą jest brak możliwości skutecznego atakowania jednostek latających we wczesnej fazie gry, przez co są podatni na rajdy np. Demonów.

Cechy rasyEdytuj

  • otrzymują premię +1 za przewodzenie Ludziom, Wysokim Elfom i Krasnoludom
  • otrzymują karę -1 za przewodzenie Orkom
  • dostają karę -1 do walki w nocy

JednostkiEdytuj

GniazdoEdytuj

Machiny oblężniczeEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki