FANDOM

Nastawienie.png

Różne ikony nastawienia

Nastawienieicon.pngNastawienie - jest to zbiór zachowań, jakie obiera jednostka w różnych sytuacjach, np. w obliczu zagrożenia. Można je zmienić w każdej chwili, a ustawienie nastawienia dla budynku sprawia, że wszystkie nowowyprodukowane jednostki będą zachowywać się w ustalony sposób.

Lista nastawieńEdytuj

  • Agresywne.pngAgresywne - jednostka będzie ścigać pobliskich wrogów aż do ich śmierci lub gdy znikną z pola widzenia. Zalecane, gdy dominujemy na polu bitwy, bądź podczas ataku na pozycje wroga dużymi siłami. Po pościgu jednostka nie wróci na pierwotną pozycję!
  • Magiczny.pngMagiczny2.pngMag3.pngMagiczny napastnik/obrońca/strażnik - jednostka będzie zachowywać się, tak jak przy podobnych nastawieniach, ale dodatkowo rzuci czary w razie potrzeby. Zalecane dla jednostek magicznych lub bohaterów.
  • Obronne.pngObronne - jednostka będzie ścigać wroga przez pewien czas, jednak wróci, gdy oddali się zbyt daleko od pierwotnej pozycji. Domyślne nastawienie wielu jednostek, zalecane dla obrońców bazy.
  • Awanturnicze.pngWściekłe - jednostka będzie chodzić po mapie szukając wrogów do zaatakowania. Zalecane nastawienie do ścigania niedobitków, gdy bitwa jest przesądzona na naszą korzyść.
  • Statyczne.pngStatyczne - jednostka nie poruszy się nawet o krok i będzie atakować tylko wrogów w zasięgu. Zalecane dla strzelców.
  • Straznik.pngStrażnik - jednostka będzie bronić wskazanego budynku, obszaru lub innej jednostki, w razie potrzeby podążając za nią. Po wybraniu kursor zmieni się i [prawym przyciskiem myszy] będzie można wybrać cel do obrony.
  • Tchórzliwe.pngTchórzliwe - jednostka będzie uciekać przed wrogami, jednak wróci, gdy zagrożenie minie. Zalecane dla słabych budowniczych.
  • 25odwrot.png25% odwrót - tak jak obronne, ale jednostka wróci do bazy (pozycji startowej), gdy zdrowie spadnie poniżej 25% maksymalnej wartości. Zalecane dla bohaterów i cennych, doświadczonych jednostek.
  • Zwiadowcze.pngZwiadowcze - jednostka będzie przemierzać mapę, ignorując wrogie jednostki. Zalecane dla szybkich jednostek o dużym polu widzenia i małej wartości bojowej.
  • Normalne.pngZwykłe - tak jak obronne, tyle że z większą swobodą. Jednostka będzie ścigać wroga na dłuższy dystans.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki