Fandom

Warlords Wiki

Podpowiedzi

424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
  • Aby ustawić w kolejce rozkazy wydawane żołnierzom przytrzymaj [Shift].
  • Jeśli przytrzymasz [Alt] i wydasz rozkaz, twoi żołnierze przerwą wykonywaną czynność i spełnią najnowszy rozkaz.
  • Klawiszom funkcyjnym od [F1] do [F8] można przypisać skróty do zaklęć. Przytrzymując kursor na zaklęciu w Księdze Zaklęć wciśnij klawisz od [F1] do [F8].
  • Klawiszami [+] i [-] zmieniamy tempo gry. Dostępnych jest pięć szybkości.
  • Użyj przycisku [TAB], aby przejrzeć wszystkie budynki, które produkują jednostki lub umiejętności. [Shift]+[TAB] przegląda listę od końca.
  • Wciśnij [Ctrl]+[TAB], aby przejrzeć TYLKO te budynki, które produkują jednostki [Ctrl]+[Shift]+[TAB] przegląda listę od końca.
  • Twój bohater jest także budowniczym. Może budować dla ciebie wszystkie budynki z wyjątkiem Wież i Murów.
  • Aby usunąć starych bohaterów z Księgi Bohaterów, wciśnij przycisk [Usuń] na tej planszy.
  • Kliknij dwukrotnie na jednostkę, aby zaznaczyć na mapce wszystkie jednostki tego typu.
  • Aby zaznaczyć swojego bohatera, kliknij na jego portret. Podwójne kliknięcie zaznaczy bohatera.
  • Użyj klawisza [Q] aby szybko sprawdzić postęp danego zadania. Ikonka Graala u dołu portretu twojego bohatera sygnalizuje zadanie.
  • Wciśnięcie klawisza [Esc] w czasie, gdy na ekranie jest wyświetlane jakieś okno, spowoduje jego zamknięcie.
  • Aby uzyskać szybki dostęp do wykazu przedmiotów, wciśnij klawisz [I]. Możesz również otworzyć ten ekran klikając na ikonie sakiewki po lewej stronie portretu bohatera.
  • Użycie klawisza [S] spowoduje otwarcie Księgi Zaklęć. Możesz również otworzyć ten ekran klikając na ikonie sfery po prawej stronie portretu bohatera.
  • Sfera po prawej stronie portretu bohatera napełnia się, gdy zyskujesz punkty Mana. Liczba pod spodem pokazuje dokładną ilość Mana.
  • Kiedy twój bohater odnosi obrażenia, jego portret staje się czerwony. Kiedy CAŁY portret stanie się czerwony, oznacza to śmiertelną ranę.
  • Wciśnij [Ctrl]+[0...9], aby zdefiniować grupę jednostek. Naciśnięcie 0...9 spowoduje później zaznaczenie tej grupy.
  • Umieszczenie piechoty i łuczników w wieżach wzmacnia je. W wieży mieszczą się jednak tylko małe jednostki!
  • Piechur umieszczony w wieży daje jej premię +1 do Szybkości i +3 do Walki.
  • Łucznik umieszczony w wieży daje jej premię +10 do obrażeń o +1 do zasięgu.
  • Bohater przebywający w wieży liczy się jak dwóch Łuczników i dwie jednostki piechoty.
  • Wieża jest doskonałym miejscem na ukrycie swojego bohatera podczas gry z Zabójstwem jako warunkiem zwycięstwa.
  • Pamiętaj, budowniczy (Chłopi, Koboldy, Niewolnicy, Zombie, itd...) umieszczeni w Kopalniach zwiększają produkcję zasobów.
  • Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na budynku wywołuje okno produkcji.
  • Pradawne Widma są bardzo użyteczne dla Elfów - potrafią one generować kryształy w takim samym tempie jak Kopalnia Kryształu 2 stopnia
  • Za pomocą przycisku [F12] można zatrzymać grę w trybie jednoosobowym. Podczas pauzy możesz wydawać rozkazy i planować produkcję.
  • Trolle potrafią podnosić Owce i rzucać nimi. Owca powoduje więcej obrażeń niż kamień ciśnięty przez Trolla!
  • Katapulty mogą używać Krów jako amunicji. Jest to bardzo demoralizujące, ale również szalenie śmieszne!
  • Minotaury mogą jeść zwierzęta aby regenerować siły. Odnosi się to do WSZYSTKICH Minotaurów, nawet do bohatera.
  • Kowal Krasnolud może zostać wysłany do Kopalni, gdzie zwiększy produkcję. Liczy się przy tym jak 2 jednostki.
  • Krasnoludzcy Kusznicy liczą się podwójnie kiedy znajdą się w wieży.
  • Pamiętaj o poszukiwaniu zadań poprzez zaznaczenie bohatera i kliknięcie PPM na budynku zadań (Kaplica lub Mauzoleum).
  • Utwórz skróty klawiaturowe do najczęściej używanych zaklęć. W tym celu najedź myszką na zaklęcie i wciśnij [F1...F8]
  • W trybie 1024x768 możesz zablokować jednostkę lub budynek w lewym dolnym rogu ekranu, naciskając [Ctrl] + [L].
  • Wciśnij [Spację] aby przełączać się pomiędzy lokalizacjami poprzednich komunikatów.
  • Nie umieszczaj w swojej świcie zbyt wielu jednostek wysokiego poziomu. Używanie ich może się okazać zbyt drogie.
  • Ustawiaj ścieżki patrolowe, co pomoże w obronie twojej bazy. Wybierz jednostkę, wciśnij [P], a potem klikaj na kolejnych punktach kontrolnych.
  • Możesz przeciągać kawałki murów, co ułatwi budowanie.
  • Strzeż się dużych grup Barbarzyńców i Balist. Ich pociski potrafią razić kilka celów naraz!
  • Harpie i Czarni Magowie potrafią osłabić wrogich magów przy pomocy umiejętności Wysysania Mana.
  • Wciśnij [R], aby wyświetlić zasięg Dowodzenia twojego bohatera. Może on przejąć wszystko, co znajduje się wewnątrz kręgu.
  • Wciśnij [A] i kliknij na mapie, aby jednostki zaatakowały wszystkich wrogów, których napotkają podczas przemieszczania się.
  • Większość budynków (włącznie z przejętymi od wroga) zwiększa limit armii o 2.
  • Jeśli zdołasz zdobyć wszystkie Pradawne Artefakty z któregokolwiek zestawu, zostaniesz obdarzony szczególnymi mocami.
  • Strzeż się Wież Mrocznych Krasnoludów, gdzie czyhają Bomby Ogniowe, które eksplodują w chwili zniszczenia wieży.
  • Biali Magowie i Jednorożce mogą rzucać zaklęcia Uzdrawiania i Leczenia. Rozsądnie jest mieć przynajmniej jedną taką jednostkę w świcie.
  • Jeśli wolisz używać [Spacji] do zatrzymywania gry, zmień odpowiednie ustawienie w menu opcji.
  • Jeśli preferujesz interfejs oparty na 'lewym kliknięciu', taki jak w innych grach, zmień odpowiednie ustawienie w menu opcji.
  • Sprawdź stronę SSG: www.ssg.com.au. Możesz tam znaleźć nowe scenariusze, nastawienia i mechanizmy inteligencji.
  • Ogniste Nietoperze (ulepszone do Nietoperzy Zagłady) nadają się doskonale do ścigania i zabijania wrogich Smoków.
  • Jeśli któraś bitwa w Kampanii okaże się dla ciebie za trudna, obniż poziom trudności i pokonaj wroga.
  • Inżynier Mrocznych Krasnoludów, umieszczony w Kopalni, liczy się jak dwie jednostki, zwiększając produkcję zasobów.
  • Aby otworzyć listę nastawień, przytrzymaj [Ctrl] i kliknij PPM na jednostce lub grupie.
  • Bądź ostrożny w walce z Demonami - potrafią przyzywać bardzo wiele jednostek za darmo.
  • Jeśli będziesz chciał zniszczyć własne jednostki lub budynki, zaznacz je a następnie wciśnij [Ctrl]+[D]
  • Demony i Przyzywacze regenerują Mana szybciej, jeśli pochłoną dusze pozostawione dla nich przez Sukkubusy.
  • Jeśli szukasz paru pozostałych przy życiu jednostek, zaznacz swoich żołnierzy i ustaw ich nastawienie na 'Awanturnicze'.
  • Nieumarli nie regenerują się za dnia. Za to w nocy odzyskują siły z podwójną szybkością.
  • Jeśli twój bohater jest ranny i nie możesz go uzdrowić, umieść go w wieży. W wieży wszystkie jednostki regenerują siły dwukrotnie szybciej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki