FANDOM

Przejmij

Przycisk przejęcia na panelu

PrzejęciePrzejęcie - zdolność jednostek do przekształcania wrogich i neutralnych budynków na naszą stronę, co sprawia, że mogą być przez nas użyte. Przejęcie zostanie rozpoczęte po kliknięciu przycisku przejmij na panelu. Postać rozpocznie przejęcie, które trwa kilkadziesiąt sekund. Przejąć można wszystkie niemal budynki za wyjątkiem wież, kaplic oraz mauzoleów.

InformacjeEdytuj

Przejmować budynki mogą wyłącznie bohaterowie, generałowie, twierdze oraz feniks.

Czas trwaniaEdytuj

Czas przejmowania bohatera zależy od jego umiejętności przejęcia. Warlords Battlecry 3 zależy to od współczynnika charyzmy. Generałowie (i feniks) przejmują jednostki wolnej od bohatera, choć ich szybkość również zależy od jego statystyk. Twierdze przejmują budynki niezwykle powoli. Driada posiada skrócony o 25% czas przejęcia. Dodatkowo czas można skrócić wykupując ulepszenie święta relikwia. Aby przerwać przejęcie wrogich jednostek, należy je zaatakować.

ZasięgEdytuj

Bohaterowie przejmują budynki w zasięgu dowodzenia, generałowie oraz feniks tylko budynki obok, a twierdze w dużym obszarze w pobliżu.

UwagaEdytuj

Przejęcie wrogich budynków wchodzących w skład bazy nie pozwoli nam na produkcje wrogich jednostek i zakup ulepszeń, chyba że wrogie budynki należą do tej samej rasy co my.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki