Fandom

Warlords Wiki

Rycerze

424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rycerze - nacja składająca się z Ludzi mieszkających w państwie o nazwie Agaria. Ich stolica znajduje się w Sirii. Są honorowi i przestrzegają specjalnego kodeksu rycerskiego. W skład królestwa oprócz Sirii wchodzą: Theira, Bartonia, Gildor i Elenia.

HistoriaEdytuj

Państwo Agarii powstało z pięciu plemion ludzkich. Często prowadzą one ze sobą pomniejsze wojny, jednak zawsze (oprócz Gidlian) przestrzegają specjalnego kodeksu honorowego. Zdarza się też, że Imperium Selentyńskie próbuje napaść na Agarię, jednak ich wojska nie potrafią sobie poradzić nawet z eleńskimi łucznikami.

Wiele razy wspólnie z Wysokimi Elfami odpierają ataki nieumarłej armii Lorda Bane'a, który próbuje podbić ich krainę. Ostatecznie jednak za każdym razem Rycerze wychodzą z tych potyczek zwycięsko.

RozgrywkaEdytuj

Człowiek.PNG
Cechy początkowe bohatera
Siła.jpg 5
Zręczność.jpg 4
Inteligencja.jpg 5
Charyzma.jpg 6

Siła Rycerzy leży przede wszystkim w kawalerii i Tańczących Mieczach, które mogą pozyskać w dużej ilości ze zwłok przeciwników za pomocą umiejętności Miecz Sirian oraz przywołując je przez Inkwizytorów. Oprócz tego posiadają oni dobre ulepszenia zbroi (w tym duże ulepszenie dla konnych), dochodu i kilka pomniejszych badań dotyczących kawalerii. Ulepszanie zabiera dużo surowców i czasu, jednak sprawia, że pod koniec gry kawaleria Rycerzy staje się niemal nie do powstrzymania. Minusem jest brak dobrej jednostki chroniącej przed atakami z powietrza na wczesnym etapie gry. Dodatkowym specjalny ulepszeniem jest Krucjata, która zwiększa punkty doświadczenia za zabite jednostki, co sprawia, że bardzo szybko można zdobyć wysokie poziomy i wzmocnić jednostki. Premia ta obejmuje także bohatera!

Umiejętność rasoweEdytuj

Warlords Battlecry 2Edytuj

  • Brak

Warlords Battlecry 3Edytuj

Zobacz: Lista umiejętności (III)

Umiejętności rasowe Warlords Battlecry III
1 Poziom 10 Poziom 20 Poziom 30 Poziom
Władca rycerzy Przywództwo Mistrz broni Magia poznania Zbrojmistrz

JednostkiEdytuj

GniazdoEdytuj

Machiny oblężniczeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki